rajopon.pl Opony Ciężarowe Przód (kierująca) Hankook Smart Work AM09 12 R22.5
12 R22.5 Hankook Smart Work AM09 152K

2 szt. do 3 dni |
Dostępność: magazyn zewnętrzny: 2 szt. do 3 dni robocze |
||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 5 202,67 zł | ||
| Twoja cena: | 1 961,42 zł /sz s VAT 23% 1 594,65 zł bez VAT |
||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Hankook |
|---|---|
| Nazwa: | Smart Work AM09 |
| Rozmiar: | 12 R22.5 |
| LI: | 152 (3550 kg) |
| SI: | K (110 km/h) |
| Kategoria: | Ciezarowka |
| Sezon: | Przód - kierujące |
| EAN: | 8808563397504 |
|---|---|
| Kod producenta: | 3002587 |
| Waga: | 63.54 kg |
| Smíšený (On&Off) |
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | D |
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B |
| Hałas zewnętrzny: | A (69dB) |
| Przyczepność na śniegu: | TAK |
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 469054 |
| Typ pojazdu: | Ciężarówka (C3) |
Surowe na placu budowy, bezpieczne na drodze!
Dla mieszanej eksploatacji (On/Off) – oś kierująca
Surowe na placu budowy, bezpieczne na drodze
Projekt bieżnika
Zygzakowate rowki trakcyjne i zoptymalizowane wielokątne lamele
Ulepszone zdolności hamowania i trakcji dzięki zwiększonej liczbie krawędzi w 4 zygzakowatych rowkach obwodowych oraz zoptymalizowanym unikalnym lamelom, z podwyższoną odpornością na odpryskiwanie i przecięcia.
Wielokątne bloki i stopniowane krawędzie bloków

Lepsza skuteczność hamowania dzięki maksymalizacji krawędzi. → Ulepszona sterowność
Szeroki bieżnik

Szeroki bieżnik zapewnia stabilność i równomierne rozłożenie ciśnienia, co przekłada się na doskonałą sterowność i wydłużoną żywotność bieżnika.
Pełne żeberka ramienne z bocznymi rowkami

Zamknięte żebro barkowe zapewnia lepszą stabilność jazdy i równomierne zużycie. Boczne rowki pomagają w odprowadzaniu ciepła z ramienia.
Wyciskacze kamyków
Wyciskacze kamyków zapewniają czyste rowki w każdych okolicznościach. Dodatkowa guma na spodzie rowka pomaga wycisnąć niepożądane zanieczyszczenia i kamyki na zewnątrz.
Wysoce strukturalizowana mieszanka sadzy

Ulepszona kontrola wytwarzania ciepła jest osiągnięta dzięki zastosowaniu wysoko zorganizowanej mieszanki sadzy, co poprawia wydajność paliwa i odporność bieżnika.
Innowacyjny System Mieszania (IMS)
Innowacyjny System Mieszania (IMS) zapewnia wysoką wydajność kilometrową i efektywność paliwową.
Innowacyjny System Mieszania (IMS) minimalizuje rozdzielanie i utlenianie łańcuchów polimerowych oraz zapewnia wyższy stopień rozmieszczenia sadzy. Dzięki temu efektowi IMS pomaga wzmocnić siły wiązania między sadzą a cząsteczkami kauczuku, co zapewnia dłuższą żywotność bieżnika, wyższy przebieg oraz zmniejszenie stopnia nagrzewania mieszanki dla lepszej efektywności paliwowej.
Technologia SCCT

Ulepszona konstrukcja szkieletu z technologią Stiffness Control Contour Theory (SCCT)
Technologia SCCT jest zaprojektowana w celu zachowania stabilnego kształtu deformacji szkieletu. Jeśli nie można utrzymać stałego kształtu szkieletu, siły działające wewnątrz szkieletu będą skoncentrowane w jednym specyficznym miejscu (na krawędzi pasów zderzeniowych lub zakończeniach owijanych kordów nad liną stopkową). Natomiast technologia SCCT kontroluje równomierność rozłożenia wewnętrznego ciśnienia w celu poprawy ogólnej odporności i żywotności szkieletu.
Struktura opony
Konstrukcja pasa: Zminimalizowany ruch pasa dla niskiego wytwarzania ciepła.
Struktura szkieletu: Zminimalizowane odkształcenie opony z optymalizowanym kształtem stopki zapewnia kontrolę na nierównej powierzchni.
Ulepszona stopka: Minimalna ruchliwość stopki dla maksymalnej możliwość bieżnikowania.
Wynik testu

Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.