rajopon.pl Opony Osobowe Letnie Laufenn G Fit EQ LK41 195/65 R15
195/65 R15 Laufenn LK41 G Fit EQ 91T
W magazynie 2 szt. |
|||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 380,01 zł | ||
| Twoja cena: | 221,32 zł /sz s VAT 23% 179,94 zł bez VAT |
||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Laufenn |
|---|---|
| Nazwa: | G Fit EQ LK41 |
| Rozmiar: | 195/65 R15 |
| LI: | 91 (615 kg) |
| SI: | T (190 km/h) |
| Kategoria: | Osobowe |
| Sezon: | Letnia |
| EAN: | |
|---|---|
| Kod producenta: | |
| Waga: | 7.8 kg |
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | C |
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B |
| Hałas zewnętrzny: | B (71dB) |
| Przyczepność na śniegu: | |
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 526167 |
| Typ pojazdu: | Osobowe (C1) |
Opona letnia LK41 G FIT EQ od producenta Laufenn oferuje klientom lepszą sterowność i wydajność hamowania na mokrej nawierzchni, a także zmniejszone zużycie paliwa i dłuższą żywotność.
Główne cechy bieżnika z bonusem dla kierowców
Asymetryczny bieżnik = doskonałe właściwości na mokrej i suchej nawierzchni
Poprzeczne rowki = wyższa stabilność i sterowność pojazdu na mokrej nawierzchni
Optymalny bieżnik w ramieniu = lepsze parametry jazdy i większy komfort
Nowa mieszanka hybrydowa = zmniejszenie oporu toczenia i wyższy przebieg opony.
Wewnętrzne ramię
Asymetryczne żebrowanie wewnętrznego ramienia
bieżnika zwiększa kontrolę na mokrej nawierzchni i podczas zakrętów.
Rowki w środkowym rowku
Rowkowanie centralnego rowka wspomaga szybsze odprowadzanie wody i poprawia ogólne właściwości opony
Bieżnik z czterema rowkami
Bieżnik z czterema podłużnymi rowkami zwiększa stabilność na mokrej nawierzchni drogi.
Wzmocnienie poprzeczne
Użycie poprzecznych wzmocnień dla większej wytrzymałości bloków bieżnika.
Zmniejszenie głębokości bocznych rowków
Różna głębokość bocznych rowków wzmacnia wewnętrzne i zewnętrzne bloki bieżnika, zwiększając stabilność podczas skręcania i prowadzenia pojazdu.
Boczne pasmo bieżnika
Między dwie warstwy bieżnika opony włożona jest umieszczona boczna taśma, aby zapewnić lepszą sterowność przy dużych prędkościach.
Asymetryczny bieżnik
Bieżnik bez rowków w ramieniu opony wzmacnia wytrzymałość zewnętrznych bloków i zwiększa stabilność podczas pokonywania zakrętów.
Specjalna warstwa gumy
Struktura bieżnika i struktura specjalnej gumy zmniejsza opór toczenia i redukuje zużycie paliwa.
Optymalna wytrzymałość bieżnika
Optymalna konstrukcja bieżnika z użyciem bloków o trzech różnych poziomach wytrzymałości redukuje ilość wibracji i hałasu do minimum, jednocześnie zwiększając komfort jazdy.
Nowa hybrydowa mieszanka
Zastosowanie wysokowydajnych polimerowych mieszanek zdolnych do przetwarzania trójwymiarowego ruchu zmniejsza opór toczenia i wydłuża żywotność opon.
Wysoka trwałość i równomierne zużycie bieżnika
Podczas optymalizacji profilu opon zastosowaliśmy technologię symulacji cyfrowej, aby zwiększyć skuteczność hamowania i równomierne zużycie bieżnika poprzez rozłożenie masy na całej powierzchni styku.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.


