rajopon.pl Opony Osobowe Letnie Laufenn G Fit EQ LK41 195/65 R15
195/65 R15 Laufenn LK41 G Fit EQ 91T
W magazynie 2 szt. |
|||
---|---|---|---|
Cena producenta: | 380,01 zł | ||
Twoja cena: | 208,34 zł /sz s VAT 23% 169,38 zł bez VAT |
||
Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka |
Producent: | Laufenn |
---|---|
Nazwa: | G Fit EQ LK41 |
Rozmiar: | 195/65 R15 |
LI: | 91 (615 kg) |
SI: | T (190 km/h) |
Kategoria: | Osobowe |
Sezon: | Letnia |
EAN: | |
---|---|
Kod producenta: | |
Waga: | 7.8 kg |
Parametry opony | |
---|---|
Wzmocniona konstrukcja: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Rant ochronny: | |
Samonośna technologia: | |
Homologacja: | |
Zoptymalizowany opór toczenia: | |
Zmniejszająca hałas: | |
Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
DOT: | |
Inne oznaczenia: |
Etykieta energetyczna | |
---|---|
Opór toczenia: | C |
Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B |
Hałas zewnętrzny: | B (71dB) |
Przyczepność na śniegu: | |
Przyczepność na lodzie: | |
EPREL: | 526167 |
Typ pojazdu: | Osobowe (C1) |

Opona letnia LK41 G FIT EQ od producenta Laufenn oferuje klientom lepszą sterowność i wydajność hamowania na mokrej nawierzchni, a także zmniejszone zużycie paliwa i dłuższą żywotność.
Główne cechy bieżnika z bonusem dla kierowców
Asymetryczny bieżnik = doskonałe właściwości na mokrej i suchej nawierzchni
Poprzeczne rowki = wyższa stabilność i sterowność pojazdu na mokrej nawierzchni
Optymalny bieżnik w ramieniu = lepsze parametry jazdy i większy komfort
Nowa mieszanka hybrydowa = zmniejszenie oporu toczenia i wyższy przebieg opony.
Wewnętrzne ramię
Asymetryczne żebrowanie wewnętrznego ramienia
bieżnika zwiększa kontrolę na mokrej nawierzchni i podczas zakrętów.
Rowki w środkowym rowku
Rowkowanie centralnego rowka wspomaga szybsze odprowadzanie wody i poprawia ogólne właściwości opony
Bieżnik z czterema rowkami
Bieżnik z czterema podłużnymi rowkami zwiększa stabilność na mokrej nawierzchni drogi.
Wzmocnienie poprzeczne
Użycie poprzecznych wzmocnień dla większej wytrzymałości bloków bieżnika.
Zmniejszenie głębokości bocznych rowków
Różna głębokość bocznych rowków wzmacnia wewnętrzne i zewnętrzne bloki bieżnika, zwiększając stabilność podczas skręcania i prowadzenia pojazdu.
Boczne pasmo bieżnika
Między dwie warstwy bieżnika opony włożona jest umieszczona boczna taśma, aby zapewnić lepszą sterowność przy dużych prędkościach.
Asymetryczny bieżnik
Bieżnik bez rowków w ramieniu opony wzmacnia wytrzymałość zewnętrznych bloków i zwiększa stabilność podczas pokonywania zakrętów.
Specjalna warstwa gumy
Struktura bieżnika i struktura specjalnej gumy zmniejsza opór toczenia i redukuje zużycie paliwa.
Optymalna wytrzymałość bieżnika
Optymalna konstrukcja bieżnika z użyciem bloków o trzech różnych poziomach wytrzymałości redukuje ilość wibracji i hałasu do minimum, jednocześnie zwiększając komfort jazdy.
Nowa hybrydowa mieszanka
Zastosowanie wysokowydajnych polimerowych mieszanek zdolnych do przetwarzania trójwymiarowego ruchu zmniejsza opór toczenia i wydłuża żywotność opon.
Wysoka trwałość i równomierne zużycie bieżnika
Podczas optymalizacji profilu opon zastosowaliśmy technologię symulacji cyfrowej, aby zwiększyć skuteczność hamowania i równomierne zużycie bieżnika poprzez rozłożenie masy na całej powierzchni styku.
:lk41gfiteq
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.