rajopon.pl Opony Osobowe Letnie Yokohama BluEarth-GT AE51E 215/65 R16
215/65 R16 Yokohama BluEarth-GT AE51E 98H
Nie w magazynie |
|||
---|---|---|---|
Cena producenta: | 654,64 zł | ||
Twoja cena: | 332,17 zł /sz s VAT 23% 270,06 zł bez VAT |
||
Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka |
Producent: | Yokohama |
---|---|
Nazwa: | BluEarth-GT AE51E |
Rozmiar: | 215/65 R16 |
LI: | 98 (750 kg) |
SI: | H (210 km/h) |
Kategoria: | Osobowe |
Sezon: | Letnia |
EAN: | 4968814976651 |
---|---|
Kod producenta: | R5107 |
Waga: | 9.7 kg |
Parametry opony | |
---|---|
Wzmocniona konstrukcja: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Rant ochronny: | |
Samonośna technologia: | |
Homologacja: | |
Zoptymalizowany opór toczenia: | |
Zmniejszająca hałas: | |
Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
DOT: | |
Inne oznaczenia: |
Etykieta energetyczna | |
---|---|
Opór toczenia: | B |
Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B |
Hałas zewnętrzny: | A (68dB) |
Przyczepność na śniegu: | |
Przyczepność na lodzie: | |
EPREL: | 620083 |
Typ pojazdu: | Osobowe (C1) |

Yokohama BluEarth-GT AE51E letnia opona dla samochodów średniej i wyższej klasy z homologacją dla pojazdów Toyota, Mazda, dlatego wzór bieżnika może się nieznacznie różnić od wzoru bez homologacji AE51 i może być użyta inna mieszanka.
Zastosowanie: Duże i średnie pojazdy, luksusowe samochody, samochody premium
Zalety
> Precyzyjne prowadzenie przy dużej prędkości
> Niezawodna przyczepność na mokrej nawierzchni
> Oszczędność paliwa
Właściwości
> Nowo opracowany asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności dla oszczędnej jazdy
> Wynikiem nowej konstrukcji jest niska waga i długa żywotność opony
> Innowacyjna mieszanka i profil opony
„GT“ w nazwie modelu oznacza „Grand Touring” i odnosi się do przyjemnego komfortu na długich dystansach oraz łatwego i zrównoważonego prowadzenia. Producent opon YOKOHAMA wykorzystuje szereg innowacyjnych elementów konstrukcyjnych dla optymalnej wydajności. Na przykład bieżnik ma lamele, które przypominają blizny miecza i mają pozytywny wpływ na sztywność trzech środkowych żeber.
Jako przedstawiciel rodziny BluEarth, GT AE51 został również zoptymalizowany pod kątem oporu toczenia. Bieżnik nowej opony składa się z dwóch warstw. Dzięki tej strukturze straty energii indukowane termicznie zostały znacząco zredukowane. Ramię opony, które jest ściskane jak piłka golfowa, również niezwykle skutecznie odprowadza nadmiar ciepła. Ponadto boczna ściana została zaprojektowana tak, aby skręcała się jak najmniej, co zapobiega powstawaniu ciepła i zwiększa stabilność jazdy.
Nowy model, który jest w tradycji poprzedniego BluEarth-A, jest niezwykle cichy zarówno przy niskich, jak i wysokich prędkościach. Inżynierowie polegają tutaj na pięciu różnych wzorach bloków, które naprzemiennie się zmieniają. Oznacza to, że uciążliwe częstotliwości nie mogą się łatwo obracać.
Konstrukcja opony
1. Warstwowa guma dla niższego zużycia paliwa
Dwuwarstwowa mieszanka bieżnika z dolną gumową warstwą zaprojektowaną dla wyższego zużycia paliwa zapewnia wysoką efektywność bez negatywnego wpływu na przyczepność bieżnika.
2. Pas osłonowy
Pas osłonowy mocno trzyma część bieżnika, która musi wytrzymać ciągłe uderzenia o nawierzchnię drogi, aby zachować sztywność i maksymalizować prostą stabilność.
3. Innowacyjna konstrukcja osnowy
Konstrukcja opony - z osnową mocno przymocowaną do ramienia tworzącą dwuwarstwową ścianę boczną - osiąga zarówno lekkość, jak i wytrzymałość.
4. Wypełnienia stopki
Wypełnienia stopki utrzymują sztywność ściany bocznej. Różne typy mieszanki są połączone w jeden komponent, aby poprawić ogólne osiągi.
Asymetryczny bieżnik
Wewnętrzna strona dla lepszej sterowności, zewnętrzna dla stabilności prowadzenia. Sztywność wewnętrznego ramienia została dopracowana delikatnymi rowkami w kierunku obwodowym,
dla płynniejszej jazdy i większego komfortu. Dla szerokiego żebra na zewnętrznym ramieniu zastosowano ślepą rowek, co zwiększyło sztywność.
Wyjątkowa wydajność - utrzymanie bezpośredniego kierunku eliminuje wahania i brak równowagi podczas zmiany pasa ruchu.
Nowa konstrukcja poprawia ogólną równowagę, jak również stabilność przy dużych prędkościach. W rezultacie uzyskuje się precyzyjne sterowanie i poczucie pewności, na które kierowca może liczyć.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.