rajopon.pl Opony Osobowe Letnie Dunlop Sport Maxx RT 2. 225/45 R17
225/45 R17 Dunlop Sport Maxx RT 2. 94W XL * MFS DOT2022
| W magazynie 1 szt. | |||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 802,73 zł | ||
| Twoja cena: | 348,36 zł/sz s VAT 23% 283,22 zł bez VAT | ||
| Dodaj do koszyka: | wyślemy DZISIAJDodaj do koszyka | ||
| Producent: | Dunlop | 
|---|---|
| Nazwa: | Sport Maxx RT 2. | 
| Rozmiar: | 225/45 R17 | 
| LI: | 94 (670 kg) | 
| SI: | W (270 km/h) | 
| Kategoria: | Osobowe | 
| Sezon: | Letnia | 
| EAN: | |
|---|---|
| Kod producenta: | 533047-dot | 
| Waga: | 9 kg | 
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | MFS | 
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | * | 
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | 2022 | 
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | C | 
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | A | 
| Hałas zewnętrzny: | B (72dB) | 
| Przyczepność na śniegu: | |
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 529454 | 
| Typ pojazdu: | Osobowe (C1) | 
 
    			        
				     
Dunlop Sport Maxx RT 2 to letnia opona do samochodów osobowych, którą charakteryzuje wysoka przyczepność i precyzja prowadzenia.
GŁÓWNE ZALETY:
Lepsza przyczepność w zakrętach na mokrych i suchych nawierzchniach
- Dzięki lepszemu kontaktowi między gumą a powierzchnią nawierzchni zapewnia większą siłę i sztywność oraz lepszą przyczepność w zakrętach.
Krótsza droga hamowania, zwłaszcza przy wysokich prędkościach
- Optymalizuje geometrię, co prowadzi do zwiększenia sztywności bloku i zapewnienia krótszej drogi hamowania przy wysokich prędkościach.
Lepsza reaktywność na nawierzchnię drogi i precyzja kierowania
- Zmniejszenie średnicy i warstwy wierzchniej w celu ich zbliżenia do nawierzchni drogi i wsparcia precyzji kierowania.
TECHNOLOGIA:
BEZSZWOWY PAS (JLB)
Technologia Hybrid Overlay zmniejsza obwodowe deformacje przy wysokich prędkościach. Zalety: Wyjątkowa stabilność przy wysokich prędkościach, płynne i równomierne zużycie
TECHNOLOGIA MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)
System ochrony krawędzi obręczy Technologia MFS wykorzystuje gumowy profil, który jest umieszczony po obwodzie opony nad krawędzią koła. Tworzy się w ten sposób ochronna strefa buforowa.* Zalety Ochrona drogich obręczy z lekkich stopów przed uszkodzeniem o krawężnik* Dostępne tylko w wybranych rozmiarach
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczny bieżnik opony oferuje lepszą sterowność i odporność na aquaplaning. Ciągłe środkowe żebro zwiększa stabilność i precyzję. Asymetryczne rozmieszczenie rowków zwiększa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Zalety: Lepsza wydajność na prostych odcinkach i w zakrętach, lepsza odporność na aquaplaning.
BARDZIEJ RÓWNY PROFIL BIEŻNIKA
Nowa generacja opon Dunlop wykorzystuje bardziej płaski profil bieżnika z powierzchnią kontaktu większą o 4–8% w zależności od rozmiaru i typu opony. Większa powierzchnia kontaktu zapewnia wyższą stabilność i lepszą reakcję na nawierzchnię drogi. Opony te mają szybkie i precyzyjne reakcje. Korzyści: lepsza stabilność i precyzja kierowania; zmniejszone ząbkowanie zużycia; doskonała stabilność i precyzja w zakrętach; wyjątkowa przyczepność na suchej nawierzchni
BIEŻNIK WIELOPROFILOWY (MRT)
Wzory MRT wykorzystują dziesięć różnych profili, co sprawia, że są bardziej precyzyjne. Rozkład ciśnienia na powierzchni kontaktu z nawierzchnią jest dzięki temu wysoce efektywny. Dzięki temu przejście z jazdy na wprost do zakrętu jest płynniejsze, co skutkuje precyzyjniejszymi i łagodniejszymi reakcjami. Zalety: Znacznie lepsza kontrola nad rozkładem powierzchni kontaktu w każdych warunkach jazdy; lepsze reakcje podczas jazdy na mokrej i suchej nawierzchni; lepsze prowadzenie w zakrętach.
BLOKI WZMACNIAJĄCE HAMOWANIE
Wysoce sztywne bloki, które utrzymują sztywność podczas użycia siły hamowania. Zwiększona sztywność pomaga zapewnić optymalny kontakt z nawierzchnią podczas hamowania przy dużych prędkościach. Korzyści: Krótsza droga hamowania, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
MIESZANKA Z SKŁADNIKIEM DUAL SILICA
Ta mieszanka poprawia wydajność przy przyspieszaniu i zmniejsza zużycie. Zalety: Niezwykła wydajność przy hamowaniu i przyspieszaniu; doskonała sterowność na drogach latem i jesienią; wysoka przyczepność, odporność na zużycie.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
 
 
 

