rajopon.pl Opony Osobowe Letnie Hankook Ventus S1 evo2 K117 225/50 R17
225/50 R17 Hankook K117 Ventus S1 evo2 98Y XL AO MFS
W magazynie 2 szt. |
|||
---|---|---|---|
Cena producenta: | 864,88 zł | ||
Twoja cena: | 422,41 zł /sz s VAT 23% 343,42 zł bez VAT |
||
Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka |
Producent: | Hankook |
---|---|
Nazwa: | Ventus S1 evo2 K117 |
Rozmiar: | 225/50 R17 |
LI: | 98 (750 kg) |
SI: | Y (300 km/h) |
Kategoria: | Osobowe |
Sezon: | Letnia |
EAN: | 8808563403106 |
---|---|
Kod producenta: | 1020277 |
Waga: | 10.81 kg |
Parametry opony | |
---|---|
Wzmocniona konstrukcja: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Rant ochronny: | MFS |
Samonośna technologia: | |
Homologacja: | AO |
Zoptymalizowany opór toczenia: | |
Zmniejszająca hałas: | |
Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
DOT: | |
Inne oznaczenia: |
Etykieta energetyczna | |
---|---|
Opór toczenia: | C |
Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B |
Hałas zewnętrzny: | B (70dB) |
Przyczepność na śniegu: | |
Przyczepność na lodzie: | |
EPREL: | 463570 |
Typ pojazdu: | Osobowe (C1) |

Ventus S1 evo² K117 to letnia opona zarówno dla samochodów osobowych, jak i dla pojazdów typu SUV.
Główne zalety:
- Optymalna wydajność na mokrej i suchej nawierzchni
- Doskonała sterowność w zakrętach przy dużych prędkościach
- Minimalny opór toczenia i optymalny profil opony.
- Dzięki optymalnej sztywności bloków maksymalizowana jest wydajność na suchej nawierzchni.
Elementy bieżnika i ich zalety:
1. Trójwarstwowy blok
Trójwarstwowy blok został skonstruowany, aby zapewnić doskonały kontakt opony z nawierzchnią przez cały okres jej użytkowania.
2. Wizualny wskaźnik zużycia
Wizualny wskaźnik zużycia (VAI) zapewnia doskonały sposób na sprawdzenie ewentualnego nierównomiernego zużycia. Sprawdź wskaźnik po obu stronach opony i jeśli to konieczne, ponownie ustaw geometrię osi.
3. Uwalnianie ciepła & Intercooler
Uwalnianie ciepła - Zwiększona powierzchnia kontaktu zapewnia szybkie uwalnianie ciepła, co zapewnia doskonałą wydajność jazdy opony. Intercooler - Regulacja ciepła dzięki generowaniu turbulencji w obszarze rowków na powierzchni opony.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.