rajopon.pl Opony Osobowe Letnie Westlake Sport RS II 275/35 R20
275/35 R20 Westlake Sport RS II 102W XL
Nie w magazynie |
|||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 857,67 zł | ||
| Twoja cena: | 417,49 zł /sz s VAT 23% 339,43 zł bez VAT |
||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Westlake |
|---|---|
| Nazwa: | Sport RS II |
| Rozmiar: | 275/35 R20 |
| LI: | 102 (850 kg) |
| SI: | W (270 km/h) |
| Kategoria: | Osobowe |
| Sezon: | Letnia |
| EAN: | 6938112650568 |
|---|---|
| Kod producenta: | |
| Waga: | 12.6 kg |
| ZR, Semi-slick |
|
zamówiono u producenta w dniu: 04.07.25 |
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
letnie opony przeznaczone dla wydajnych samochodów sportowych, przy czym model Sport RS2 jest nowszą wersją z ulepszeniami w zakresie przyczepności, sterowności i potencjalnie również trwałości. Sport RS jest znany ze swojego asymetrycznego bieżnika, dobrej przyczepności na suchej nawierzchni i zdolności do opierania się aquaplaningowi. Sport RS2 buduje na tych zaletach z unowocześnionym designem i nowymi mieszankami dla jeszcze lepszej wydajności.
Westlake Sport RS2:
► Zmodernizowany asymetryczny design:
Ulepszony bieżnik i nowa mieszanka w porównaniu do oryginalnego modelu RS.
► Lepsza przyczepność:
Oczekuje się poprawy przyczepności, szczególnie na mokrej nawierzchni, w porównaniu do RS.
► Ulepszona sterowność:
Sport RS2 może zaoferować dokładniejsze i szybsze reakcje na kierowanie.
► Potencjalnie dłuższa żywotność:
Dzięki zmianom w designie i użytych materiałach może mieć dłuższy przebieg kilometrów.
Opis bieżnika:
► Asymetryczny bieżnik charakteryzuje się szerokimi blokami i żebrowaną częścią środkową, która zapewnia wysoką stabilność przy dużych prędkościach i precyzyjne prowadzenie. To rozmieszczenie jednocześnie umożliwia szybkie odprowadzanie wody i minimalizuje ryzyko aquaplaningu.
► Centralny pas zapewniający solidną powierzchnię kontaktu na suchej nawierzchni dla lepszej przyczepności i reakcji podczas kierowania.
► Duże boczne bloki bieżnika są zaprojektowane dla maksymalnej przyczepności podczas skręcania, aplikacji driftowych oraz jazdy na torze – wykonane ze specjalnej mieszanki, która jest dostosowana do wydajności przy zewnętrznym obciążeniu.
► Szerokie rowki między blokami umożliwiają efektywne odprowadzanie wody, co zmniejsza ryzyko aquaplaningu i poprawia przyczepność na mokrej nawierzchni.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.


