rajopon.pl Opony Ciężarowe Tył (napęd) Hankook Smart Line DL50 295/60 R22.5
295/60 R22.5 Hankook Smart Line DL50 150L
 
Nie w magazynie  | 
                
                
				|||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 5 610,85 zł | ||
| Twoja cena: | 2 171,09 zł /sz s VAT 23% 1 765,12 zł bez VAT | 
			||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Hankook | 
|---|---|
| Nazwa: | Smart Line DL50 | 
| Rozmiar: | 295/60 R22.5 | 
| LI: | 150 (3350 kg) | 
| SI: | L (120 km/h) | 
| Kategoria: | Ciezarowka | 
| Sezon: | Tył - napęd | 
| EAN: | 8808563617275 | 
|---|---|
| Kod producenta: | 3004039 | 
| Waga: | 47.05 kg | 
| Dálkový | 
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | B | 
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | C | 
| Hałas zewnętrzny: | A (72dB) | 
| Przyczepność na śniegu: | TAK | 
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 2080272 | 
| Typ pojazdu: | Ciężarówka (C3) | 
    			        
				     
Zalecane na oś napędową
Oszczędność paliwa z zoptymalizowaną przyczepnością dla transportu dalekobieżnego
Zygzakowaty rowek pośrodku
 
Centralne zygzakowate rowki tworzą na każdym bloku bieżnika połączenie, co przyczynia się do lepszego oporu toczenia i trakcji.
Optymalizowany rozmiar bloków
 
Blok bieżnika jest szerszy niż w poprzednim produkcie, co zwiększa sztywność i zmniejsza opór toczenia opony.
Ukryty rowek
 
Przy 70% zużyciu pojawiają się ukryte rowki. Te rowki poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przy zużyciu opony.
Regenerująca lamela
 
Przy zużyciu opony odsłaniają się lamele i rowki, które poprawiają trakcję i przyczepność.
Regenerujące lamele i ukryte rowki
Technologia ukrytych rowków i regenerujących lamelek zachowuje przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przez cały okres użytkowania opony.
 
Nowa opona
Zaawansowane technologie Hankook zapewniają lepszą sztywność bloków bieżnika, wysokie przebiegi i niższe zużycie paliwa.
 
40% zużycia
Przy zużyciu opony ujawniają się regeneracyjne właściwości bieżnika. Te właściwości poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję, nawet gdy opona jest zużyta w 40%.
 
70% zużycia
Przy 70% zużyciu ujawniają się ukryte rowki. Zapewniają one lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję.
Trójwymiarowa lamela
 
3D lamele na całej głębokości utrzymują doskonałą przyczepność i trakcję przez cały okres użytkowania opony, wzmacniając i łącząc bloki bieżnika.
Kontrolowane zużycie
Zmniejsza nieregularne zużycie.
Lamel w całej głębokości
Poprawiona trakcja i przyczepność przez cały okres użytkowania opony.
 
Innowacyjna mieszanka stworzona przy użyciu zaawansowanych technologii



Poprawa właściwości mieszanki dzięki systemowi podwójnego napełniacza z węgla i krzemionki. Ten system poprawia jednorodność mieszania mieszanki gumowej. Zaletą tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego jest wyższa oszczędność paliwa. Zastosowanie tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego zwiększa oszczędność paliwa.
Innowacyjny system mieszania
 
Innowacyjny system mieszania (IMS) minimalizuje rozdzielenie łańcucha polimerowego i utlenianie. Wzmocnienie wypełnieniem węglowym zapewnia również wyższy poziom rozproszenia. Te efekty IMS pomagają wzmocnić siłę wiązania między wypełnieniem węglowym a gumą, co prowadzi do uzyskania mocniejszej mieszanki i niższej produkcji ciepła.
Zaletą IMS jest wyższy przebieg i niższe zużycie paliwa.
 
1. Krok
Większa masa cząsteczkowa dzięki minimalizacji rozpadu łańcucha polimerowego.

2. Krok
Zwiększona wytrzymałość i zmniejszone wytwarzanie ciepła.

3. mieszanie
Wyższy przebieg i lepsze zużycie paliwa.
Technologia konturu z kontrolą sztywności (SCCT)
Technologia SCCT jest zaprojektowana do stałej deformacji profilu. Jeśli nie można zachować stałego profilu szkieletu, wewnętrzna siła koncentruje się na szkielecie w określonym punkcie (krawędzie zderzaka lub obrócona krawędź powłoki). Natomiast SCCT kontroluje rozproszenie sił wewnętrznych w celu uzyskania większej trwałości.



SCCT umożliwia firmie Hankook Tire opracowywanie opon, które zachowują równowagę między optymalną sztywnością a kształtem kontaktu. Zaletą tej technologii jest lepsza wydajność, bezpieczeństwo, skręcanie, hamowanie i trwałość.
Wynik testu
 
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.