rajopon.pl Opony Ciężarowe Przód (kierująca) Hankook Smart Line AL50 315/60 R22.5
315/60 R22.5 Hankook Smart Line AL50 154L
 
 
| 27 szt. do 8 dni | Dostępność: magazyn zewnętrzny: 27 szt. do 8 dni robocze | ||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 6 234,89 zł | ||
| Twoja cena: | 2 340,00 zł/sz s VAT 23% 1 902,44 zł bez VAT | ||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Hankook | 
|---|---|
| Nazwa: | Smart Line AL50 | 
| Rozmiar: | 315/60 R22.5 | 
| LI: | 154 (3750 kg) | 
| SI: | L (120 km/h) | 
| Kategoria: | Ciezarowka | 
| Sezon: | Przód - kierujące | 
| EAN: | 8808563577968 | 
|---|---|
| Kod producenta: | 3003954 | 
| Waga: | 53.08 kg | 
| Dálkový | 
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | B | 
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B | 
| Hałas zewnętrzny: | A (70dB) | 
| Przyczepność na śniegu: | TAK | 
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 1313711 | 
| Typ pojazdu: | Ciężarówka (C3) | 
 
    			        
				     
oszczędna opona na oś kierowaną i na wszystkie pozycje, transport dalekobieżny

 Stopniowany rowek
Stopniowany rowek

Stopniowane ściany rowków zapobiegają deformacji bloków i zapewniają wzmocnienie pomiędzy blokami bieżnika.
Łopatka do zapobiegania nieregularnemu zużyciu
 
 
Wielokrotne lamele zapobiegają nieregularnemu zużyciu poprzez rozpraszanie naprężeń działających na krawędź rowka.
Optymalizowany rozmiar bloków
 
 
Szeroki blok bieżnika zwiększa sztywność, poprawia przyczepność i najazd oraz zmniejsza opór toczenia opony.
 Trójwymiarowa lamela
Trójwymiarowa lamela
 
 
Doskonały napęd i przyczepność przez cały okres użytkowania opony dzięki wzmocnieniu wzajemnego połączenia między blokami bieżnika.
Sterowane zużycie
Zmniejsza nieregularne zużycie.
Lamela na całej głębokości
Poprawia trakcję i przyczepność przez cały okres użytkowania opony.
 Ukryty rowek
Ukryty rowek
 
 
Przy 70% zużyciu pojawiają się ukryte rowki. Te rowki poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przy zużyciu opony.
Ukryty rowek
Jak premium opony Hankook się zużywają, technologia ukrytych rowków tworzy nowe kanały i powierzchnie przyczepne, które zachowują przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję.

Nowa opona
Zaawansowane technologie Hankook zapewniają lepszą przyczepność, większy przebieg i oszczędność paliwa.

40% zużycia
3D lamele zachowują sztywność bloków bieżnika i zapewniają przyczepność oraz niski opór toczenia przy 40% zużyciu.
 
 
70% zużycia
Kiedy opona jest zużyta w 70%, pojawiają się ukryte rowki, które poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i właściwości trakcyjne.
Innowacyjna mieszanka stworzona przy użyciu zaawansowanych technologii
Polepszenie właściwości mieszanki dzięki systemowi podwójnego wypełniacza z węgla i krzemionki. Ten system poprawia jednorodność mieszania mieszanki gumowej. Zaletą tego nowego polimeru i wypełniacza krzemionkowego jest wyższa oszczędność paliwa. Zastosowanie tego nowego polimeru i wypełniacza krzemionkowego zwiększa oszczędność paliwa.

 
 
Gumowa matryca z konwencjonalnym systemem
 
 
Gumowa mata z systemem podwójnego napełniania
Innowacyjny system mieszania
Innowacyjny system mieszania (IMS) minimalizuje rozpad łańcucha polimerowego i utlenianie. Wzmocnienie z wypełnienia węglowego zapewnia również wyższy poziom rozproszenia. Te efekty IMS pomagają wzmocnić siłę wiązania między wypełnieniem węglowym a gumą, co prowadzi do uzyskania mocniejszej mieszanki i niższej produkcji ciepła.
Zaletą IMS jest wyższy przebieg i niższe zużycie paliwa.
  
- Krok
 Większa masa cząsteczkowa dzięki minimalizacji rozpadu łańcucha polimerowego.
  
- Krok
 Zwiększona wytrzymałość i zmniejszona produkcja ciepła.
Mieszanie

Wyższy przebieg i lepsze zużycie paliwa.
Technologia konturu z kontrolą sztywności (SCCT)



Technologia SCCT jest zaprojektowana do stałej deformacji profilu. Jeśli nie można zachować stałego profilu szkieletu, wewnętrzna siła na szkielecie koncentruje się w określonym punkcie (krawędź zderzaka lub odwrócona krawędź powłoki). Natomiast SCCT kontroluje rozproszenie wewnętrznych sił w celu uzyskania wyższej trwałości.
Wynik testu
 
 
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
