Semafor red Wyślemy towar: Jutro zamknąć
CZSKPL

RÁJ OPON® 100% ONLINE

28 LAT Tradice, zkušenosti

Produktów w koszyku 0 szt
Cena towarów brutto:

0,00 zł

premia za zamówienie online: 1%

Detaliczne ceny

Opona 315/60 R22.5 152L Smart Line DL50 Hankook ciezarowka tył - napęd | raj opon.pl

rajopon.pl Opony Ciężarowe Tył (napęd) Hankook Smart Line DL50 315/60 R22.5

315/60 R22.5 Hankook Smart Line DL50 152L

ciezarowka
nophoto

29 szt. do 8 dni

Dostępność:

magazyn zewnętrzny: 29 szt. do 8 dni robocze
Cena producenta: 6 354,24 zł
Twoja cena:

2 393,11 zł

/sz s VAT 23% 1 945,62 zł bez VAT
Dodaj do koszyka: Dodaj do koszyka
Specyfikacja
Opis
Producent: Hankook
Nazwa: Smart Line DL50
Rozmiar: 315/60 R22.5
LI: 152 (3550 kg)
SI: L (120 km/h)
Kategoria: Ciezarowka
Sezon: Tył - napęd
EAN: 8808563577999
Kod producenta: 3003957
Waga: 54.58 kg
 Dálkový
Parametry opony
Wzmocniona konstrukcja:
M+S:
3PMSF:
Rant ochronny:
Samonośna technologia:
Homologacja:
Zoptymalizowany opór toczenia:
Zmniejszająca hałas:
Z kleistą warstwą uszczelniającą:
DOT:
Inne oznaczenia:
Etykieta energetyczna
Opór toczenia: B
Hamowanie na mokrej nawierzchni: C
Hałas zewnętrzny: A (72dB)
Przyczepność na śniegu: TAK
Przyczepność na lodzie:
EPREL: 1313718
Typ pojazdu: Ciężarówka (C3)
 Opór toczenia: B, Hamowanie na mokrej nawierzchni: C, Hałas zewnętrzny: A - 72dB

Hankook Smart Line DL50 do transportu dalekobieżnegoZalecane na oś napędową

Oszczędność paliwa z zoptymalizowaną przyczepnością dla transportu dalekobieżnego

Zygzakowaty rowek pośrodku

kręty rowek pośrodku

Centralne zygzakowate rowki tworzą na każdym bloku bieżnika połączenie, co przyczynia się do lepszego oporu toczenia i trakcji.

Optymalizowany rozmiar bloków

Zoptymalizowany rozmiar bloków

Blok bieżnika jest szerszy niż w poprzednim produkcie, co zwiększa sztywność i zmniejsza opór toczenia opony.

 

Ukryty rowek

Ukryty rowek

Przy 70% zużyciu pojawiają się ukryte rowki. Te rowki poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przy zużyciu opony.

 

Regenerująca lamela

Regenerująca lamela 

Przy zużyciu opony odsłaniają się lamele i rowki, które poprawiają trakcję i przyczepność.

Regenerujące lamele i ukryte rowki

 

Technologia ukrytych rowków i regenerujących lamelek zachowuje przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przez cały okres użytkowania opony.

Hankook Smart Line DL50 - nowa opona

Nowa opona

Zaawansowane technologie Hankook zapewniają lepszą sztywność bloków bieżnika, wysokie przebiegi i niższe zużycie paliwa.

bieżnik przy 40% zużyciu

40% zużycia

Przy zużyciu opony ujawniają się regeneracyjne właściwości bieżnika. Te właściwości poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję, nawet gdy opona jest zużyta w 40%.

opona przy 70% zużyciu

70% zużycia

Przy 70% zużyciu ujawniają się ukryte rowki. Zapewniają one lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję.

 

Trójwymiarowa lamela

3D lamele zwiększony najazd i trakcja

3D lamele na całej głębokości utrzymują doskonałą przyczepność i trakcję przez cały okres użytkowania opony, wzmacniając i łącząc bloki bieżnika.

 

Kontrolowane zużycie

Zmniejsza nieregularne zużycie.

Lamel w całej głębokości

Poprawiona trakcja i przyczepność przez cały okres użytkowania opony.

Lamela do zapobiegania nieregularnemu zużyciu.

 

Innowacyjna mieszanka stworzona przy użyciu zaawansowanych technologii

Innowacyjna mieszankaInnowacyjna mieszankaInnowacyjna mieszanka - wynik ulepszenia

 

Poprawa właściwości mieszanki dzięki systemowi podwójnego napełniacza z węgla i krzemionki. Ten system poprawia jednorodność mieszania mieszanki gumowej. Zaletą tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego jest wyższa oszczędność paliwa. Zastosowanie tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego zwiększa oszczędność paliwa.

 

 

Innowacyjny system mieszania


Innowacyjny system mieszania (IMS) minimalizuje rozdzielenie łańcucha polimerowego i utlenianie. Wzmocnienie wypełnieniem węglowym zapewnia również wyższy poziom rozproszenia. Te efekty IMS pomagają wzmocnić siłę wiązania między wypełnieniem węglowym a gumą, co prowadzi do uzyskania mocniejszej mieszanki i niższej produkcji ciepła.

Zaletą IMS jest wyższy przebieg i niższe zużycie paliwa.

 Innowacyjny System Mieszania (IMS)

1. Krok

 

Większa masa cząsteczkowa dzięki minimalizacji rozpadu łańcucha polimerowego.

Innowacyjny System Mieszania (IMS)

2. Krok

 

Zwiększona wytrzymałość i zmniejszone wytwarzanie ciepła.

Innowacyjny System Mieszania (IMS)

3. mieszanie

Wyższy przebieg i lepsze zużycie paliwa.

 

 

Technologia konturu z kontrolą sztywności (SCCT)

Technologia SCCT jest zaprojektowana do stałej deformacji profilu. Jeśli nie można zachować stałego profilu szkieletu, wewnętrzna siła koncentruje się na szkielecie w określonym punkcie (krawędzie zderzaka lub obrócona krawędź powłoki). Natomiast SCCT kontroluje rozproszenie sił wewnętrznych w celu uzyskania większej trwałości.

SCCT - Technologia obrysu z kontrolą sztywnościSCCT - Technologia obrysu z kontrolą sztywnościSCCT - Technologia obrysu z kontrolą sztywności

 

SCCT umożliwia firmie Hankook Tire opracowywanie opon, które zachowują równowagę między optymalną sztywnością a kształtem kontaktu. Zaletą tej technologii jest lepsza wydajność, bezpieczeństwo, skręcanie, hamowanie i trwałość.

 

Wynik testu

Graficzne przedstawienie testu.

Máte zkušenosti s touto pneu? Nebo se chcete podělit o svůj názor?
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Zatím zde nikdo nenapsal svůj názor na tuto pneumatiku. Buďte první kdo takto učiní!
Přidat nový příspěvek:

Jméno:
Kontakt:
Váš názor:
Příspěvky vyjadřují názory návštěvníků stránek www.rajpneu.cz. Společnost K&K PNEU s.r.o. nemůže ovlivnit jejich obsah, vyhrazujeme si však právo nevhodné příspěvky odstranit.



.

Produkt został dodany do koszyka.

Razem masz w koszyku:

sz. towarów za
DO KASY KONTYNUUJ ZAKUPY

Nie pamiętasz hasła?

Ze względu na zwiększoną liczbę przesyłek dzisiejsza ekspedycja może zostać zakończona wcześniej.
Dlatego sprawdzaj status semafora ekspedycji, który informuje, czy wysyłka nastąpi jeszcze tego dnia, czy następnego.