rajopon.pl Opony Ciężarowe Tył (napęd) Hankook Smart Line DL50 315/60 R22.5
315/60 R22.5 Hankook Smart Line DL50 152L


50 szt. do 5 dni |
Dostępność: magazyn zewnętrzny: 50 szt. do 5 dni robocze |
||
---|---|---|---|
Cena producenta: | 6 481,35 zł | ||
Twoja cena: | 2 381,66 zł /sz s VAT 23% 1 936,31 zł bez VAT |
||
Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka |
Producent: | Hankook |
---|---|
Nazwa: | Smart Line DL50 |
Rozmiar: | 315/60 R22.5 |
LI: | 152 (3550 kg) |
SI: | L (120 km/h) |
Kategoria: | Ciezarowka |
Sezon: | Tył - napęd |
EAN: | 8808563577999 |
---|---|
Kod producenta: | 3003957 |
Waga: | 54.58 kg |
Dálkový |
Parametry opony | |
---|---|
Wzmocniona konstrukcja: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Rant ochronny: | |
Samonośna technologia: | |
Homologacja: | |
Zoptymalizowany opór toczenia: | |
Zmniejszająca hałas: | |
Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
DOT: | |
Inne oznaczenia: |
Etykieta energetyczna | |
---|---|
Opór toczenia: | B |
Hamowanie na mokrej nawierzchni: | C |
Hałas zewnętrzny: | A (72dB) |
Przyczepność na śniegu: | TAK |
Przyczepność na lodzie: | |
EPREL: | 1313718 |
Typ pojazdu: | Ciężarówka (C3) |

Zalecane na oś napędową
Oszczędność paliwa z zoptymalizowaną przyczepnością dla transportu dalekobieżnego
Zygzakowaty rowek pośrodku
Centralne zygzakowate rowki tworzą na każdym bloku bieżnika połączenie, co przyczynia się do lepszego oporu toczenia i trakcji.
Optymalizowany rozmiar bloków
Blok bieżnika jest szerszy niż w poprzednim produkcie, co zwiększa sztywność i zmniejsza opór toczenia opony.
Ukryty rowek
Przy 70% zużyciu pojawiają się ukryte rowki. Te rowki poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przy zużyciu opony.
Regenerująca lamela
Przy zużyciu opony odsłaniają się lamele i rowki, które poprawiają trakcję i przyczepność.
Regenerujące lamele i ukryte rowki
Technologia ukrytych rowków i regenerujących lamelek zachowuje przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przez cały okres użytkowania opony.
Nowa opona
Zaawansowane technologie Hankook zapewniają lepszą sztywność bloków bieżnika, wysokie przebiegi i niższe zużycie paliwa.
40% zużycia
Przy zużyciu opony ujawniają się regeneracyjne właściwości bieżnika. Te właściwości poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję, nawet gdy opona jest zużyta w 40%.
70% zużycia
Przy 70% zużyciu ujawniają się ukryte rowki. Zapewniają one lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję.
Trójwymiarowa lamela
3D lamele na całej głębokości utrzymują doskonałą przyczepność i trakcję przez cały okres użytkowania opony, wzmacniając i łącząc bloki bieżnika.
Kontrolowane zużycie
Zmniejsza nieregularne zużycie.
Lamel w całej głębokości
Poprawiona trakcja i przyczepność przez cały okres użytkowania opony.
Innowacyjna mieszanka stworzona przy użyciu zaawansowanych technologii



Poprawa właściwości mieszanki dzięki systemowi podwójnego napełniacza z węgla i krzemionki. Ten system poprawia jednorodność mieszania mieszanki gumowej. Zaletą tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego jest wyższa oszczędność paliwa. Zastosowanie tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego zwiększa oszczędność paliwa.
Innowacyjny system mieszania
Innowacyjny system mieszania (IMS) minimalizuje rozdzielenie łańcucha polimerowego i utlenianie. Wzmocnienie wypełnieniem węglowym zapewnia również wyższy poziom rozproszenia. Te efekty IMS pomagają wzmocnić siłę wiązania między wypełnieniem węglowym a gumą, co prowadzi do uzyskania mocniejszej mieszanki i niższej produkcji ciepła.
Zaletą IMS jest wyższy przebieg i niższe zużycie paliwa.
1. Krok
Większa masa cząsteczkowa dzięki minimalizacji rozpadu łańcucha polimerowego.
2. Krok
Zwiększona wytrzymałość i zmniejszone wytwarzanie ciepła.
3. mieszanie
Wyższy przebieg i lepsze zużycie paliwa.
Technologia konturu z kontrolą sztywności (SCCT)
Technologia SCCT jest zaprojektowana do stałej deformacji profilu. Jeśli nie można zachować stałego profilu szkieletu, wewnętrzna siła koncentruje się na szkielecie w określonym punkcie (krawędzie zderzaka lub obrócona krawędź powłoki). Natomiast SCCT kontroluje rozproszenie sił wewnętrznych w celu uzyskania większej trwałości.



SCCT umożliwia firmie Hankook Tire opracowywanie opon, które zachowują równowagę między optymalną sztywnością a kształtem kontaktu. Zaletą tej technologii jest lepsza wydajność, bezpieczeństwo, skręcanie, hamowanie i trwałość.
Wynik testu
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.