Semafor red Wyślemy towar: Jutro zamknąć
CZSKPL

RÁJ OPON® 100% ONLINE

28 LAT Tradice, zkušenosti

Produktów w koszyku 0 szt
Cena towarów brutto:

0,00 zł

premia za zamówienie online: 1%

Detaliczne ceny

Opona 315/80 R22.5 156L Smart Line DL50 Hankook ciezarowka tył - napęd | raj opon.pl

rajopon.pl Opony Ciężarowe Tył (napęd) Hankook Smart Line DL50 315/80 R22.5

315/80 R22.5 Hankook Smart Line DL50 156L

ciezarowka
nophoto

20 szt. do 8 dni

Dostępność:

magazyn zewnętrzny: 20 szt. do 8 dni robocze
Cena producenta: 5 684,20 zł
Twoja cena:

2 289,50 zł

/sz s VAT 23% 1 861,38 zł bez VAT
Dodaj do koszyka: Dodaj do koszyka
Specyfikacja
Opis
Producent: Hankook
Nazwa: Smart Line DL50
Rozmiar: 315/80 R22.5
LI: 156 (4000 kg)
SI: L (120 km/h)
Kategoria: Ciezarowka
Sezon: Tył - napęd
EAN: 8808563578019
Kod producenta: 3003959
Waga: 67.76 kg
 Dálkový
Parametry opony
Wzmocniona konstrukcja:
M+S:
3PMSF:
Rant ochronny:
Samonośna technologia:
Homologacja:
Zoptymalizowany opór toczenia:
Zmniejszająca hałas:
Z kleistą warstwą uszczelniającą:
DOT:
Inne oznaczenia:
Etykieta energetyczna
Opór toczenia: B
Hamowanie na mokrej nawierzchni: C
Hałas zewnętrzny: A (72dB)
Przyczepność na śniegu: TAK
Przyczepność na lodzie:
EPREL: 1313719
Typ pojazdu: Ciężarówka (C3)
 Opór toczenia: B, Hamowanie na mokrej nawierzchni: C, Hałas zewnętrzny: A - 72dB

Hankook Smart Line DL50 do transportu dalekobieżnegoZalecane na oś napędową

Oszczędność paliwa z zoptymalizowaną przyczepnością dla transportu dalekobieżnego

Zygzakowaty rowek pośrodku

kręty rowek pośrodku

Centralne zygzakowate rowki tworzą na każdym bloku bieżnika połączenie, co przyczynia się do lepszego oporu toczenia i trakcji.

Optymalizowany rozmiar bloków

Zoptymalizowany rozmiar bloków

Blok bieżnika jest szerszy niż w poprzednim produkcie, co zwiększa sztywność i zmniejsza opór toczenia opony.

 

Ukryty rowek

Ukryty rowek

Przy 70% zużyciu pojawiają się ukryte rowki. Te rowki poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przy zużyciu opony.

 

Regenerująca lamela

Regenerująca lamela 

Przy zużyciu opony odsłaniają się lamele i rowki, które poprawiają trakcję i przyczepność.

Regenerujące lamele i ukryte rowki

 

Technologia ukrytych rowków i regenerujących lamelek zachowuje przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję przez cały okres użytkowania opony.

Hankook Smart Line DL50 - nowa opona

Nowa opona

Zaawansowane technologie Hankook zapewniają lepszą sztywność bloków bieżnika, wysokie przebiegi i niższe zużycie paliwa.

bieżnik przy 40% zużyciu

40% zużycia

Przy zużyciu opony ujawniają się regeneracyjne właściwości bieżnika. Te właściwości poprawiają przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję, nawet gdy opona jest zużyta w 40%.

opona przy 70% zużyciu

70% zużycia

Przy 70% zużyciu ujawniają się ukryte rowki. Zapewniają one lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję.

 

Trójwymiarowa lamela

3D lamele zwiększony najazd i trakcja

3D lamele na całej głębokości utrzymują doskonałą przyczepność i trakcję przez cały okres użytkowania opony, wzmacniając i łącząc bloki bieżnika.

 

Kontrolowane zużycie

Zmniejsza nieregularne zużycie.

Lamel w całej głębokości

Poprawiona trakcja i przyczepność przez cały okres użytkowania opony.

Lamela do zapobiegania nieregularnemu zużyciu.

 

Innowacyjna mieszanka stworzona przy użyciu zaawansowanych technologii

Innowacyjna mieszankaInnowacyjna mieszankaInnowacyjna mieszanka - wynik ulepszenia

 

Poprawa właściwości mieszanki dzięki systemowi podwójnego napełniacza z węgla i krzemionki. Ten system poprawia jednorodność mieszania mieszanki gumowej. Zaletą tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego jest wyższa oszczędność paliwa. Zastosowanie tego nowego polimeru i napełniacza krzemionkowego zwiększa oszczędność paliwa.

 

 

Innowacyjny system mieszania


Innowacyjny system mieszania (IMS) minimalizuje rozdzielenie łańcucha polimerowego i utlenianie. Wzmocnienie wypełnieniem węglowym zapewnia również wyższy poziom rozproszenia. Te efekty IMS pomagają wzmocnić siłę wiązania między wypełnieniem węglowym a gumą, co prowadzi do uzyskania mocniejszej mieszanki i niższej produkcji ciepła.

Zaletą IMS jest wyższy przebieg i niższe zużycie paliwa.

 Innowacyjny System Mieszania (IMS)

1. Krok

 

Większa masa cząsteczkowa dzięki minimalizacji rozpadu łańcucha polimerowego.

Innowacyjny System Mieszania (IMS)

2. Krok

 

Zwiększona wytrzymałość i zmniejszone wytwarzanie ciepła.

Innowacyjny System Mieszania (IMS)

3. mieszanie

Wyższy przebieg i lepsze zużycie paliwa.

 

 

Technologia konturu z kontrolą sztywności (SCCT)

Technologia SCCT jest zaprojektowana do stałej deformacji profilu. Jeśli nie można zachować stałego profilu szkieletu, wewnętrzna siła koncentruje się na szkielecie w określonym punkcie (krawędzie zderzaka lub obrócona krawędź powłoki). Natomiast SCCT kontroluje rozproszenie sił wewnętrznych w celu uzyskania większej trwałości.

SCCT - Technologia obrysu z kontrolą sztywnościSCCT - Technologia obrysu z kontrolą sztywnościSCCT - Technologia obrysu z kontrolą sztywności

 

SCCT umożliwia firmie Hankook Tire opracowywanie opon, które zachowują równowagę między optymalną sztywnością a kształtem kontaktu. Zaletą tej technologii jest lepsza wydajność, bezpieczeństwo, skręcanie, hamowanie i trwałość.

 

Wynik testu

Graficzne przedstawienie testu.

Máte zkušenosti s touto pneu? Nebo se chcete podělit o svůj názor?
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Zatím zde nikdo nenapsal svůj názor na tuto pneumatiku. Buďte první kdo takto učiní!
Přidat nový příspěvek:

Jméno:
Kontakt:
Váš názor:
Příspěvky vyjadřují názory návštěvníků stránek www.rajpneu.cz. Společnost K&K PNEU s.r.o. nemůže ovlivnit jejich obsah, vyhrazujeme si však právo nevhodné příspěvky odstranit.



.

Produkt został dodany do koszyka.

Razem masz w koszyku:

sz. towarów za
DO KASY KONTYNUUJ ZAKUPY

Nie pamiętasz hasła?