rajopon.pl Opony Dostawcze Zimowe Yokohama W.drive WY01 235/65 R16
235/65 R16 Yokohama C WY01 W.drive 115R Zimowe
50 szt. do 10 dni |
Dostępność: magazyn zewnętrzny: 50 szt. do 10 dni robocze |
||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 1 346,41 zł | ||
| Twoja cena: | 624,28 zł /sz s VAT 23% 507,55 zł bez VAT |
||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Yokohama |
|---|---|
| Nazwa: | W.drive WY01 |
| Rozmiar: | 235/65 R16 |
| LI: | 115 (1215 kg) |
| SI: | R (170 km/h) |
| Kategoria: | Van |
| Sezon: | Zimowe |
| EAN: | 4968814937591 |
|---|---|
| Kod producenta: | E4702 |
| Waga: | 16.77 kg |
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | E |
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B |
| Hałas zewnętrzny: | B (72dB) |
| Przyczepność na śniegu: | TAK |
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 638816 |
| Typ pojazdu: | VAN a LT (C2) |
Przeznaczona dla dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych lub pickupów.

Yokohama WY01 W.drive
Zalety
Optymalizowane hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni
Doskonałe osiągi kilometrowe
Ulepszona mieszanka oszczędzająca paliwo
Optymalna kombinacja kierunkowego wzoru bieżnika i mieszanki zapewnia doskonałe osiągi na śniegu i lodzie
Technologia
Szerokie rowki
Wzmocnione bloki barkowe
3D lamele
Blok trakcyjny z diagonalnymi mikrolamelami
Odporność i bezpieczeństwo z doskonałymi parametrami wydajności zimowej dla lekkich pojazdów użytkowych
wydajność na śniegu i wodzie
Poczuj łatwość jazdy po powierzchni śniegu i lodu. Zyskaj więcej pewności podczas jazdy po mokrej nawierzchni. Bezpieczna jazda o każdej porze w sezonie zimowym.
Spełnione kryteria europejskiego rozporządzenia w zakresie poziomu hałasu
Przepis określa minimalne wymagania dotyczące oporu toczenia i hałasu zewnętrznego toczenia. Produkt zapewnia niski opór toczenia i niski poziom hałasu bez poświęcania wydajności zimowej. *Kategoria C2 nie jest wymagana dla poziomu przyczepności na mokrej nawierzchni
Zachowanie sprawdzonej odporności
Oferuje trwałość i wysoką odporność na przecięcie bocznej ścianki oraz ścieranie.

(1)
3 szerokie rowki
Doskonałe odprowadzanie wody dzięki 3 szerokim rowkom, nawet po długim przebiegu kilometrów.
(2)
Blok trakcyjny z mikrodiagonalnymi lamelami
Zapewnianie „bezpośredniego odczucia” i „przyczepności” na powierzchni ŚNIEGU i LODU. Diagonalne płytkie nacięcia na powierzchni bieżnika opony zapewniają optymalną wydajność nawet w okresie docierania.
(3)
Stałe żebra ramienne z oczkiem
Łagodzenie bloków sztywności pomaga w równomiernym zużyciu podczas długiego przebiegu kilometrów.

(4)
3D lamele
Popraw wydajność na powierzchni SNOW i ICE dzięki maksymalizacji rzeczywistej powierzchni kontaktu przy ugięciu i efektowi krawędzi bez utraty sztywności bloku.
4.1 konwencjonalne lamele
4.2 3D lamele
(5)
Osłona bocznej ściany
Zapewnia ochronę przed uszkodzeniem bocznej ściany i przeciwdziała krytycznym uszkodzeniom w tym obszarze.
Mieszanka bieżnika W*drive
Wysoka wydajność zimowa.
Niskie zużycie paliwa dzięki niskiemu oporowi toczenia.
Długi najazd kilometrów
-1- Tlenek krzemu:
Zapewnia optymalną wydajność na śniegu i mokrej nawierzchni
Zapewnia niski opór toczenia i utrzymuje elastyczność w niskich temperaturach
-2- Dwutlenek krzemu Węgiel
Profil -1-

Profil dla lepszej wydajności przy zużyciu
Nowo opracowany zarys został zastosowany z optymalną energią przy dużym kontakcie w celu poprawy wydajności podczas zużycia.
Projektowanie konstrukcyjne -3-

-1- Obszar bieżnika > Dla maksymalnej trwałości
Wzmocniony obszar pasa
Wzmocniona osłona pasa
Zmniejszona produkcja ciepła w obszarze bieżnika dla kontroli napięcia
-2- Obszar płaszcza > Zapewnia lepsze zużycie paliwa i zmniejsza poziom hałasu
Ulepszona zdolność zatrzymywania powietrza
Rozszerzona strefa elastyczna dla skutecznego rozproszenia uderzenia, poprawy komfortu jazdy i zmniejszenia oporu toczenia poprzez lepsze pochłanianie wibracji
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.


