rajopon.pl Opony 4x4/suv Letnie Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV 295/40 R21
295/40 R21 Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV 111Y XL MFS
W magazynie 8 szt. |
Dostępność: magazyn zewnętrzny: 42 szt. do 3 dni robocze |
||
---|---|---|---|
Cena producenta: | 1 777,62 zł | ||
Twoja cena: | 903,62 zł /sz s VAT 23% 734,65 zł bez VAT |
||
Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka |
Producent: | Hankook |
---|---|
Nazwa: | K127A Ventus S1 evo3 SUV |
Rozmiar: | 295/40 R21 |
LI: | 111 (1090 kg) |
SI: | Y (300 km/h) |
Kategoria: | 4x4 |
Sezon: | Letnia |
EAN: | 8808563472843 |
---|---|
Kod producenta: | 1025838 |
Waga: | 16.3 kg |
Parametry opony | |
---|---|
Wzmocniona konstrukcja: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Rant ochronny: | MFS |
Samonośna technologia: | |
Homologacja: | |
Zoptymalizowany opór toczenia: | |
Zmniejszająca hałas: | |
Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
DOT: | |
Inne oznaczenia: |
Etykieta energetyczna | |
---|---|
Opór toczenia: | C |
Hamowanie na mokrej nawierzchni: | A |
Hałas zewnętrzny: | B (75dB) |
Przyczepność na śniegu: | |
Przyczepność na lodzie: | |
EPREL: | 500351 |
Typ pojazdu: | Osobowe (C1) |

Hankook Ventus S1 evo3 K127A SUV letnia opona premium dla samochodów SUV / 4x4
Wydajność i zrównoważony rozwój dla samochodów S
UV Nasze zrównoważone opony są ucieleśnieniem wydajności, bezpieczeństwa i komfortu.
Zewnętrzne rowki bieżnikowe zapewniają dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają aquaplaningowi na gładkich powierzchniach. Dzięki temu oferują wyższą wydajność na mokrych drogach oraz podczas pokonywania zakrętów w deszczu, bez negatywnego wpływu na sterowność na suchej nawierzchni.
* Patent technologiczny: 10-2018-0109541
Bardzo sztywne zewnętrzne ramię
Doszło do powiększenia zewnętrznych bloków bieżnika i ramion opony, gdzie dochodzi do koncentracji wysokiego obciążenia i ciśnienia przy kontakcie z nawierzchnią podczas pokonywania zakrętów. O maksymalną przyczepność podczas skręcania dba wzmocniony pas o podwójnej funkcji, który we wszystkich warunkach zapewnia równą powierzchnię kontaktu. Oddzielne nacięcia na wewnętrznych blokach bieżnika dodatkowo potrafią efektywnie rozłożyć obciążenie w samochodach SUV. Dzięki tej zrównoważonej konstrukcji wewnętrznych i zewnętrznych bloków doszło do poprawy sterowności na suchej nawierzchni o 6%.
Stopniowane bloki w wewnętrznej części bieżnika
Zapewniają lepszą odporność na aquaplaning i wyższą skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni dzięki temu, że mają więcej wewnętrznych stopni (bloków), które zapewniają przestrzeń do lepszego odprowadzania wody.
Stopniowane bloki w zewnętrznej części bieżnika
Liczba zewnętrznych stopniowanych bloków jest zoptymalizowana z uwzględnieniem wysokiej przyczepności podczas pokonywania zakrętów na suchej nawierzchni. Przyczyniają się również do zmniejszenia hałasu opony na drodze.
Boczna ścianka jest zaprojektowana tak, aby zapewniała jeszcze większą sztywność bloków bieżnika, poprawiała odprowadzanie ciepła, przepływ powietrza i komfort jazdy.
Porównanie połysku opony i tekstury powierzchni
- Połysk: Około 700%
- Szorstkość powierzchni: Około 140%
Konstrukcja opony
Skład bieżnika
HSSC (Highly Enriched Systhetic Silica Compound) to mieszanka wykorzystująca nową technologię, w której wysoko czysta i wysokiej jakości mieszanka krzemionki jest wulkanizowana w niskich temperaturach przez dwa razy dłuższy czas niż w przypadku zwykłych opon. To pozwala poszczególnym cząsteczkom mieszanki na znacznie lepsze połączenie, co skutkuje stabilnymi właściwościami jezdnymi i wyższym przebiegiem.
Wysokowytrzymały pas zderzakowy
Wytrzymałość opony została zwiększona, aby odpowiadała wysokiej początkowej wydajności i siłom podczas przyspieszania.
Wzmocnienie pasa za pomocą liny stalowej o wysokiej wytrzymałości
Dzięki zastosowaniu pasów o wysokiej wytrzymałości, które doskonale pochłaniają zewnętrzne uderzenia, zwiększono odporność opony oraz komfort jazdy.
Dwuwarstwowe wzmocnienie szkieletu
Dwuwarstwowe wzmocnienie osnowy opony zapewnia jej strukturalną sztywność.
Składana taśma na krawędzi pasa zderzakowego
Zapewnia wyższą odporność strefy buforowej.
Solidna i jednolita lina kotwiczna
Dzięki lepszemu połączeniu między oponą a obręczą, opona pozostaje na obręczy we wszystkich okolicznościach, nawet przy gwałtownym przyspieszeniu.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.