rajopon.pl Opony 4x4/suv Zimowe Bridgestone Blizzak DM-V3 265/65 R18
265/65 R18 Bridgestone DM-V3 Blizzak 116T XL Zimowe
| Nie w magazynie | |||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 1 456,78 zł | ||
| Twoja cena: | 847,20 zł/sz s VAT 23% 688,78 zł bez VAT | ||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Bridgestone | 
|---|---|
| Nazwa: | Blizzak DM-V3 | 
| Rozmiar: | 265/65 R18 | 
| LI: | 116 (1250 kg) | 
| SI: | T (190 km/h) | 
| Kategoria: | 4x4 | 
| Sezon: | Zimowe | 
| EAN: | 3286342697215 | 
|---|---|
| Kod producenta: | 26972 | 
| Waga: | 18.4 kg | 
| zamówiono u producenta w dniu: 11.09.25 | 
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | |
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | |
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | |
| Inne oznaczenia: | |
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | E | 
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | E | 
| Hałas zewnętrzny: | B (73dB) | 
| Przyczepność na śniegu: | TAK | 
| Przyczepność na lodzie: | TAK | 
| EPREL: | 1081184 | 
| Typ pojazdu: | Osobowe (C1) | 
 
    			        
				     
 Blizzak DM-V3 to zimowa opona Bridgestone przeznaczona dla samochodów SUV & 4x4.
Blizzak DM-V3 to zimowa opona Bridgestone przeznaczona dla samochodów SUV & 4x4.
- Wyjątkowy występ na lodzie
Droga hamowania na lodzie skrócona w porównaniu do poprzednika o 9%. *
- Wyjątkowa trwałość
Żywotność w porównaniu do poprzednika wyższa o 25% *
* w porównaniu z poprzednikiem
 Aktywna mieszanka multicell II
Aktywna mieszanka multicell II
- Mieszanka zapewnia miękkość nawet przy bardzo niskich temperaturach
- Wielokomórkowe pory zapewniają optymalny kontakt z oblodzoną nawierzchnią. Zaleta > przyczepność na lodzie i śniegu
- Ulepszona mieszanka dla większej odporności na ścieranie. Zaleta > trwałość
- Lepsze hamowanie umożliwiają trwale obecne pory multicell i zoptymalizowany rozkład ciśnienia kontaktowego w ramionach. Zaleta > stała wydajność przez cały okres użytkowania (nawet po osiągnięciu zimowego wskaźnika WTWI)
Nowa konstrukcja bieżnika
- Optymalizowane rozmieszczenie lamelek dla lepszych właściwości kontaktowych
- Dłuższa powierzchnia styku. Zaleta > przyczepność na lodzie i śniegu
- Wyższa wytrzymałość bloków. Zaleta > trwałość
- Cztery podłużne rowki zapewniają wysoką zdolność odprowadzania wody. Zaleta > przyczepność na mokrej nawierzchni


Dlaczego opony ślizgają się na oblodzonej drodze?
 - Poślizg opony jest spowodowany cienką warstwą wody na powierzchni lodu.
- Poślizg opony jest spowodowany cienką warstwą wody na powierzchni lodu.

- Usunięcie filmu wodnego prowadzi do zwiększenia kontaktu między oponą a powierzchnią drogi, co skutkuje lepszą przyczepnością.
- Mieszanka Multicell zawiera mikroskopijne pory i kanaliki, które absorbują film wodny.

- Efekt osuszania powierzchni styku zapewnia prawidłowy kontakt opony z drogą.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
 
 
 

