rajopon.pl Opony 4x4/suv Zimowe Hankook Winter i*cept iON X IW01A 275/35 R21
275/35 R21 Hankook IW01A Winter i*cept iON X 103V XL MFS SA . EV Zimowe DOT2022
| W magazynie 2 szt. | |||
|---|---|---|---|
| Cena producenta: | 2 697,45 zł | ||
| Twoja cena: | 1 154,54 zł/sz s VAT 23% 938,65 zł bez VAT | ||
| Dodaj do koszyka: | Dodaj do koszyka | ||
| Producent: | Hankook | 
|---|---|
| Nazwa: | Winter i*cept iON X IW01A | 
| Rozmiar: | 275/35 R21 | 
| LI: | 103 (875 kg) | 
| SI: | V (240 km/h) | 
| Kategoria: | 4x4 | 
| Sezon: | Zimowe | 
| EAN: | |
|---|---|
| Kod producenta: | 1031733-dot | 
| Waga: | 14.06 kg | 
| Parametry opony | |
|---|---|
| Wzmocniona konstrukcja: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Rant ochronny: | MFS | 
| Samonośna technologia: | |
| Homologacja: | |
| Zoptymalizowany opór toczenia: | |
| Zmniejszająca hałas: | SA | 
| Z kleistą warstwą uszczelniającą: | |
| DOT: | 2022 | 
| Inne oznaczenia: | EV | 
| Etykieta energetyczna | |
|---|---|
| Opór toczenia: | C | 
| Hamowanie na mokrej nawierzchni: | B | 
| Hałas zewnętrzny: | A (70dB) | 
| Przyczepność na śniegu: | TAK | 
| Przyczepność na lodzie: | |
| EPREL: | 1266474 | 
| Typ pojazdu: | Osobowe (C1) | 
 
    			        
				     
Winter i*cept iON – opony zimowe dla samochodów SUV
Opracowane dla większej wydajności w zimie, ulepszona manewrowość zimą i wyższa trwałość kilometrów. Technologia redukcji hałasu. 
Opis bieżnika opony
- Lepsza manewrowość w zimowych warunkach
 Technologia EV Contour
Technologia EV Contour
 
Sztywność opony jest kluczowa dla jej ulepszenia, aby mogła unieść ciężar pojazdów elektrycznych. Technologia EV Contour firmy Hankook zwiększa sztywność podczas skręcania o 7%, co przyczynia się do lepszej sterowności samochodów elektrycznych.
 Zróżnicowane lamele
Zróżnicowane lamele
 
Bieżnik jest zaprojektowany tak, aby zapewnić równomierną sztywność dzięki 2D lamelom w środku i 3D lamelom w otaczających blokach. Dzięki temu opona Winter i*cept iON (oraz X) oferuje doskonałe właściwości jezdne na wszystkich rodzajach zimowych nawierzchni (śnieg, mokro, sucho).
- Zwiększona przyczepność na mokrej nawierzchni
 Rowek do odprowadzania wody
Rowek do odprowadzania wody 
 
Wewnątrz bloków barkowych znajdują się rowki do odprowadzania wody z głównego rowka, co maksymalizuje przyczepność na mokrej nawierzchni.
Zwiększony zasięg
 Optymalizowane utwardzanie
Optymalizowane utwardzanie
   
Zimowa opona Winter i*cept iON (a X) osiąga wysoki poziom wydajności przy niskim oporze toczenia dzięki zastosowaniu zaawansowanej mieszanki i optymalizowanej technologii utwardzania opony, która równomiernie poprawia wszystkie części opony.
 
 Profil aerodynamiczny
Profil aerodynamiczny 
  
Profil aerodynamiczny zimowych opon Winter i*cept iON (a X) zmniejsza opór powietrza i opór toczenia, a jednocześnie redukuje hałas.
- Technologie ograniczające hałas
 Technologia rowkowania
Technologia rowkowania
  
Rowkowana część podłużnego rowka zmniejsza hałas rezonansu rowka do odprowadzania wody powstającej w głównym rowku opony. Rowkowana część służy do zmniejszenia hałasu dzięki wąskiemu przejściu powietrza, które powstaje przy wzajemnym kontakcie rowkowanej części i ziemi.
 Odwrócony klinowy wzór
Odwrócony klinowy wzór
 
Bieżnik opony Winter i*cept iON (a X) w kształcie litery V zmniejsza hałas dzięki naprzemiennemu ruchowi wewnętrznych i zewnętrznych bloków przy kontakcie z nawierzchnią.
 Materiał tłumiący hałas
Materiał tłumiący hałas 
 
Zastosowanie materiału pochłaniającego hałas wewnątrz powoduje redukcję hałasu w komorze nawet o 9 dB.
Konstrukcja opony
 Mieszanka EVolution
Mieszanka EVolution 
Mieszanka EVolution, składająca się z wysoko skoncentrowanej krzemionki i innych ekologicznych materiałów, zapewnia satysfakcjonujący przebieg kilometrów i dodatkowo zmniejsza opór toczenia bez utraty wydajności na śniegu.
Pasek wzmacniający 
Paski wzmacniające pomagają poprawić wytrzymałość przy wysokiej początkowej mocy i przyspieszeniu.
Pasek z wysokowytrzymałej stali 
Do tłumienia wstrząsów oraz zwiększenia odporności i komfortu używane są paski z wysokowytrzymałej stali.
Jednowarstwowa struktura wzmocnienia włókna 
Aby zmniejszyć opór toczenia i poprawić stabilność ścian bocznych, zastosowano jednowarstwowe wzmocnienie włókniste z wyjątkowo rowkowaną strukturą.
Fałdowana krawędź zderzaka 
Pomiędzy taśmami umieszczone są fałdowane krawędzie zderzaka w celu zwiększenia odporności.
Bezszwowy drut stopki 
Bezszwowe druty stopki pomagają utrzymać oponę bezpiecznie przymocowaną do felgi dzięki zwiększonej sile wiązania.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
 
 
 

